reklama

Čísla..

Každé číslo niečo znamenalo. Každé číslo mi niečo dalo, ale aj niečo vzalo. S každým číslom som svoje nároky zvyšovala, ale aj znižovala. S každým číslom mám na čo spomínať...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Číslo 1:

Vždy keď sa vrátim do mojej domoviny, mám neskutočnú chuť sa stretnúť práve s ním - mojou prvou láskou. A potom ho konečne stretnem, a škerí sa na jeho uštipačných poznámkach až v neprirodzenom kŕči. Musím priznať, som do ňho stále platonicky zaľúbená. Prvý ma vytrhol z mojej farebnej bubliny a ukázal mi temnú stránku života, lebo si pravdepodobne myslel, že som príliš rojko. Mal pravdu. A tento môj prvý "satanista" mi dodal odvahu do života. Hoci ho všetky dedinské babky ohovárali že ten čierny chlapec ničí dobrú Gabiku, popravde ma opravil.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Číslo 2:

V skutočnosti si niesom istá, ktorý z nich bol číslo dva. Tuším, že to bol ten prehnane sexuxhtivý tínedžer "metrosexuál", ktorý nosil zrkadlo v zadnom vrecku nohavíc a neustále si kontroloval svoje vlasy. Ale písal básne. Keď som si tie jeho básne prečítala, prestal byť pre mňa výnimočný.Niektoré z nich sa snažili o hlbšiu myšlienku, ale aj tá nola príliš plytká nato, aby sa dalo o nej hlbšie rozmýšlať. Po prečítaní všetkých jeho básní, vyjadrení "ľúbim ťa v rekordnom čase a jeho neuhasínajúcemu nutkaniu uspokojiť svoje libido, na ktoré ja som v tom čase nebola fyzicky ani psychicky pripravená, som mu dala zbohom.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Číslo 3:

Fotograf vychovaný na alternatíve. Trvanie: Dva týždne. Stretnutie vo vlaku po jednej alternatívnej hre a koncerte, ktoré sme obaja absolvovali a boli zo seba nadšení, že aj v našom malom bydlisku sa nájde niekto taký, kto je alternatívny. Kto vybočuje zo všeobecného mainstreemového komercionalizmu vyprovokovaného vplyvom uzavretej dedinskej spoločnosti. V podstate to znamenalo: v krčme sa opijeme a potom zavítame na miestnu diskotéku, kde sa dorazíme ešte viac, pretože to je život dnešnej mládeže. Ibaže potom ten fotograf zistil, že ja tým jeho alternatívnym svetom nežijem úplne na sto percent a mám v tom dokonca veľké rezervy. A tak začal hľadať alternatívnejšiu...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Číslo 4:

Susedov kamoš sukničkár, ktorý bol "úžasný" breakdancer. Až príliš dlho mi trvalo kým som pochopila, že ten diskotékový flirt sa nikdy nedostane na vážnejší level ako level opakovaného flirtu, kým budem opakovane prístupná. Ale musí sa nechať, v bozkávaní ho ešte ani jeden neprekonal, Veď pri toľkých flirtoch už predsa musel nadobudnúť nepriestrelnú techniku bozkávacieho guru.

Číslo 5:

Dobrý chlapec zbožňovaný mojou mamkou a všetkými mojimi tetuškami. Prešlo osem mesiacov, kým som si konečne uvedomila, že čo ja budem mať z takého pekného a dobrého chlapca s ktorým som "iskrila" ale na druhej strane bola prázdnota. Chýbal mi tam správny intelekt domiešaný mnou otriasajúcou charizmatickosťou... a vtipom. Vtipy mal rád a veľmi, ale len tie ktoré prečítal na internete. A tento môj tichý prívesok ma ubil do existenciálnosti.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Číslo 6:

Zbalil ma na chate. Áno, on zbalil mňa a ani som sa dokonca nepotrebovala predvádzať, či použiť rafinované ženské hry ako obvykle. Iba som si spievala ako všetci ostatní. Fešák s úsmevom do reklamy na zubnú pastu, ktorému som spočiatku nepripisovala žiadnu výnimočnosť, kým mi jeho sestra nepovedala že on maľuje. Teda, maľoval. Rozsvietili sa mi oči. Á, umelec. A bola ruka v rukáve. Až kým som neodišla do Francúzska na dva mesiace. On nebol veľmi skype typ. A s chýbajúcim kontaktom sa mi do hlavy dostal kandidát číslo sedem.

Číslo 7:

Extrémista-športovec... extrémne mu preplo a zrazu sa zľakol vzťahu..

Číslo 8:

Charizmatický hudobník.. charizmaticky opantal svojou hudobnou tvorbou aj ďalšie a to aj napriek tomu že bol stále vo vzťahu so mnou...

A tak čísel stále pribúda, ale žiadne mi nedáva ten srávny výsledok.. Mala by som prestať rátať.. matematika nie je pre mňa.

Gabriela Sokolová

Gabriela Sokolová

Bloger 
  • Počet článkov:  10
  •  | 
  • Páči sa:  0x

naivná a poplašená Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu