reklama

Definícia Lásky

Láska všetko prekoná... Láska je silnejšia ako smrť... Láska nepozerá na vonkajšok, ale hľadí dovnútra... Láska navodí motýle v bruchu a želatínové nohy. Láska je keď na ňno/na ňu stále myslíš a nevieš sa sústrediť na nič iné... Lásku spoznáš vtedy keď, keď...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)

Aké ošúchané klišé..

Toto má byť láska?? Ja tomu akosi prestávam veriť.. Ostala mi už iba nepatrná nádej že to tak môže byť.

Ako večne zasnívaná teenagerka bažiaca po ružovej knižnici a príbehoch s rozprávkovým koncom, som si taktiež kedysi vysnívala svoj prototyp toho, čo mala byť pre mňa láska. Hľadala som vlastnosti lásky a snažila sa presvedčiť samu seba že si nájdem presne takúto lásku...

Kládla som si otázky a odpovedala na nich...

Čo je pre mňa láska?

-Je to niečo, čo necítim rozumom, ale srdcom, ktoré mám v hrudi..

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Čo dokáže láska?

-Dokáže ma prinúťiť prestať sa ovládať...

Aká je láska?

-Sem tam možno sebecká a egoistická, pretože zrazu je mi ukradnutý celý svet a vidím iba jednu osobu.. Nikto viac nejestvuje a nezáleží mi na tom koho pobúrim keď tú moju lásku budem bozkávať..

Keď mi došli otázky, začala som hľadať vlastnosti lásky..

Láska a romantika

-V láske je kusisko romantiky. Hľadieť tomu druhému do očí a vidieť tam seba, vidieť tam oboch a pociťovať šťastie z prítomnosti vzájomnej lásky... to je romantické...

Láska a adrenalín

-Láska je vášnivá. Zvyšuje tep a sem tam dvíha krvný tlak. Je spontánna a pudová. Nenúti žiť v stereoptype.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Láska a krása

-Všetko, čo je krásne je zosobnené v tom koho milujem...

Láska a zodpovednosť

-S láskou prichádzajú aj záväzky. Netreba ju brať na ľahkú mieru a treba sa o ňu starať vo všetkých podobách.

Láska a život

-Láska je večná a trvá aj po smrti...

Láska a bolesť

-Hazardovanie s láskou zabíja a ja nechcem byť vrah.

Láska a smútok

-Falošná láska dokáže do očí vohnať slzy, ale tá pravá ich dokáže usušiť.

Láska a konflikty

-Aj v láske sú dôležité hádky, no ešte dôležitejšie je ich riešiť a vedieť si odpúšťať...

Láska a čas

-Aj po dvadsiatich rokoch môže láska vyzerať ako v dvadsiatke, keď sa ešte len začínala rysovať. Byť večne zamilovaný je vraj ten najkrajší pocit na svete...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Láska a uzmierenie

-Pobozkať toho, koho milujem, je tá najpríjemňejšia činnosť na svete...

Láska a jednota

-Ak sa dvaja milujú, tvoria jedno telo. Veľmi som túžila po tom aby moja láska bola súčasťou mňa a ja naopak súčasťou mojej lásky.

Ale...

Toto sú iba moje predstavy... Čím som staršia, tým viac zisťujem, že toto nie je láska, alebo že moja definícia lásky je neúplná.. Láska potrebuje komunikovať, mať voľnosť, robiť kompromisy, a hlavne si priznať že vôbec nie je taká dokonalá ako by chcela byť... Láska ma veľa chýb, a keď jej donekonečna budeme tolerovať jej omyly, bude ešte vôbec predstavovať Lásku, alebo iba niečo, čo otupuje zmysly a potom nás nechá riešiť jej omyly? Existuje ešte vôbec? Prečo som ju doteraz nenašla?

SkryťVypnúť reklamu
reklama

A aká je jej správna definícia???

Gabriela Sokolová

Gabriela Sokolová

Bloger 
  • Počet článkov:  10
  •  | 
  • Páči sa:  0x

naivná a poplašená Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu