reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Gabriela Sokolová

Gabriela Sokolová

Bloger 
  • Počet článkov:  10
  •  | 
  • Páči sa:  0x

naivná a poplašená Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Súkromné

Nikdy nevieš, ako to pôjde ďalej

Gabriela Sokolová

Nikdy nevieš, ako to pôjde ďalej

A zasa som na bode nula.. Alebo??? Vzťahy nevzťahy, nikdy neviem ako to pôjde ďalej.. Raz je človek zadaný a myslí si že to ide dobre.. potom ho niečo nakopne a zrazu je všetko naopak. V tom momente sa zaprisahá, že takéto "zbytočnosti" nie sú pre ňho. Ale či chce, či nechce, vždy po nich dychtí..

  • 17. okt 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 683x
  • 0
Čísla..

Gabriela Sokolová

Čísla..

Každé číslo niečo znamenalo. Každé číslo mi niečo dalo, ale aj niečo vzalo. S každým číslom som svoje nároky zvyšovala, ale aj znižovala. S každým číslom mám na čo spomínať...

  • 20. apr 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 070x
  • 4
Človečina "zvláštny to druh"

Gabriela Sokolová

Človečina "zvláštny to druh"

Nikdy sa nepoučíme.. nikdy nekonáme správne.. nikdy sa nevieme rozhodnúť.. ale vždy nájdeme tú najneschodnejšiu cestu.. To sme my: druh zvierat páchnuci človečinou..

  • 19. máj 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 892x
  • 2
Okamih je dvojsečná zbraň

Gabriela Sokolová

Okamih je dvojsečná zbraň

alebo: Kamión, muž bez pechodu pre chodcov a jeden Jano... Bolo to moje prvé neobyčajné štvrtkové ráno,  no začalo sa úplne inak neobyčajne, ako neobyčajne skončilo.

  • 20. dec 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 966x
  • 6
Osud.. môj či tvoj?

Gabriela Sokolová

Osud.. môj či tvoj?

  • 15. mar 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 636x
  • 0
reklama
Je šťastie iba bublina?

Gabriela Sokolová

Je šťastie iba bublina?

Zvláštne... Človek si myslí, že má šťastný život. Na všetko má čas. Veď je mladý a zodpovednosť si na ňho ešte nejaký ten čas počká. Nie je zdravé náhliť sa. Veď komu je v tejto už aj tak rýchlej dobe užitočný ďalší stres. Ibaže... napriek všetkej tej pohodičke, je tu ešte zákon schválnosti. A presne ten svojím ostrím vždy v najnevhodnejší čas prepichne tú ochrannú bublinu na ktorú všetci tak spoliehame..

  • 14. feb 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 616x
  • 3
reklama
SkryťZatvoriť reklamu